15april -09

Så nu har jag en stund över för bloggen. Som ni vet så har jag jobbat som ett svin med sandsopningen! Idag var min första lediga dag. Har sovit dåligt 3 senaste nätterna, eller antingen dåligt eller inte alls faktiskt.. Hur det blev så har ja ingen aning om =) hahaha!!
Idag skulle jag skjutsa farmor min, kl. 07.55 skulle vi mötas på parkeringen, MEN Helen som inte sovit så många timmarn de 3senaste dygnen, stängde av väckarklockan utan att veta om det. Så 8.10 plingar farmor på dörren.. Full panik fick ja, hahahaha.. Men ingen skada skedd så det var ju bra. Efter vi fixat å så, gick jag och la mig igen för jag var helt slut!! Slocknade direkt och vaknade till när Michaela ringde mig, men jag var så tröt att jag inte orkade lyfta armen för att svara. Sen tog det mig typ 1timme att få iväg ett sms till henne om att jag sover:)
När jag väl orkade mig upp å gjorde mig i ordning så träffade jag Michaela. Vi åkte till Vaxholm en sväng, mysigt var det! Men liiite för kallt än, vill ha mera värme!!

Puss puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0