19april -09

Herregud vad jag är trött! Förstår inte hur man kan vara så här trött? Skulle kunna sova en massa timmar till, men tänkte gå till gymmet, va lite duktig=)

Tänkte lägga upp lite bilder på maskinerna vi använder nu under sandsopningen.
Här har vi framblåsnings maskinen. VI har en mycket nyare modell så den ser inte ut exakt så, våran är finare=) Den här ser jätte gammal ut ju, heheh!! Men ni kan tänka er att när man gått med den på ryggen i typ 4timmar börjar den bli tung. Men då är det bara att bita ihop och fortsätta gå och blåsa.


Här är våran största sopmaskin. En lastbil, gammal å lite ful, men sopar jätte bra! Har två riktigt bra mekaniker som har fixat igång den;) Pappa och Reidar!


Sen har vi ju givetvis Wille, som alltid är med på allt! Världens bästa maskin om du frågar mig!
Fast då har vi inte plogen på när vi sopar med den utan en sopskopa som man sätter på den istället.


Och sist men minst oxå;) hahah har vi Swingon. Den gillar jag oxå, den är häftig för den går i typ 60km/h när man inte har lass i den. Så liten men så snabb=)


Så nu har ni fått se lite vad jag håller på med på jobbet nu under sandsopningen. Jag kör allt förutom lastbilen, inte än iaf;)

Nu ska jag packa tränings väskan och dra iväg till gymmet.. puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0