3Aug -09

Jag vet att jag har varit jätte dålig på att blogga=(
Men min ursäkt är att jag har varit ute på resande fot sen början av Juni.. Typ=P

10-24Juni var jag i Tukriet i 2underbara veckor..
10dagar hemma..

Sen till Kreta 4-18Juli, varmt och super skönt i 2v med mina tjejor=)!!

Var hemma 2dagar sen drog jag och Lill Anna på roadtrip i 1,2v.. heheh!!
Vi började roadtripen med Halmstad. Kom dit på måndags kvällen, så jag tog ut Anna till Tylösand för att visa henne bara. När vi står där så berättar jag att de har en klubb som heter Måndags klubben.. och Anna säger kolla vad fin klädda tjejerna är som går ditåt, det ser ut som att det är måndags klubben.. DÅ kopplar jag att det är måndag, hahahah!!! Då var det bara att byta om i bilen och gå in på måndags klubben.. Sen sov vi i bilen första natten, vi hade bokat hotell till dagen efter, för att spara lite pengar=) Gissa om vi sov när vi checkade in på hotellet sen;)
På torsdagen åkte vi vidare till Göteborg.. Var där tills måndag.. Shoppade lite, festade lite, tog det lugnt, var på Marsstrand m.m.
Sen på måndagen åkte vi upp till Skänninge, ligger vid Mjölby/Linköping. Rebecca, Annas inneboende bor där, så vi åkte och hälsade på henne. Plus det var ju måndag, och vad är det då?! ;) Måndags klubben.. haha!! På landet;)
På Tisdag var det hemfärd för oss.. Anna skulle åka till landet på onsdagen och jag till mamma på torsdagen..

Så hem och tvätta och packa om väskan bara, sen iväg igen.. hahah!
Torsdag- Söndag har jag tillbringat hos mamma.. Eric och min syster var där tors-fre bara=( Svikare;) 

Nu är jag hemma i 3dagar sen tillbaka till Söderhamn i 2dagar för att hjälpa till och rusta Niklas och Malins nyköpta sommar stuga! 

SEn håller jag mig nog hemma tills nästa lördag.. ;) För då åker jag och Madde till Turkiet=)!!!!! Aaaaaaaahhhhhhh!!! Moahahahahaah=)

Ska lägga upp lite bilder..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0