19/2

Idag var det inget jobb, för vi väntar på att alla inblandade ska bli klara så vi kan göra vårt. Inte lätt med för många kockar;) Håller på å bränner Lipstick Jungle nu, ska kolla på säsong 1 i sängen.. Mycket skönare än att sitta i dator stolen..
2 bra serier som börjar nu, Lipstick Jungle och The Mentalist =D
Har ni inte följt med på tv så börja med det nu tycker jag! Annars missar ni något.

Ikväll ska jag hem till Madde på middag, lr middag och middag, vi ska umgås.. :) Köper me oss något hem itsället så slipper vi laga mat..Just nu sitter jag och försöker övertala Cici att följa med.. Vi får se hur det blir me det:)

Nu är min bränning klar så jag ska lägga mig i sängen och kolla på den nu.. Vi hörs sen, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0