Fredag=)

God dag!

Vaknade med huvudvärk imorse, mindre kul.. Men nu börjar den gå över, har druckit massa vatten och gör varma mackor till frukost. MMmmmm det är så gott!!
Har en fixar dag idag, måste röjja på min soffa, haha, ni flesta vet nog hur den ser ut vid det här laget..

Som jag skrev igår, var på middag hos Madde, det va jätte trevligt.. Cici kom oxå med. Vi åt middag sen kollade vi på tv en stund, sen fick Stella (maddes hund) en lååång promenad och vi fick lite träning! Va jätte kul att träffa de igen, va ett tag sen sist.

När det är sånna här dagar med solklar himmel och sol så längtar jag ännu mer till att få ta ut min pärla, MEN måste vänta tyvärr.. Tills man får köra med sommar däck och sanden är uppsopad! Längtar efter dig min pärla..
 


Ha en fortsatt solig dag! Puss


Kommentarer
Postat av: Michaela

Åhhh vilken pärla!! :)

2009-02-20 @ 12:52:28
Postat av: Helen

Tack =)

2009-02-22 @ 14:21:54
Postat av: tutte

ful bil skaffa en ny

2009-03-13 @ 23:19:16
Postat av: Helen

Om du betalar så visst ;)

2009-03-14 @ 00:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0