Semla dag

God morgon, idag är det den 24feb och fet tisdag lr semladagen=) Inte för att ja tycker så mycket om semlor men det är kul iaf att det finns en dag just för att äta semlor.   

Idag ska jag åka och fixa naglarna klockan 3, super skönt ska det bli.
Blir nog inge jobb ikväll/natt, pappa jobbar just nu med att köra ut snön från området. Känns konstigt att inte åka iväg sen och jobba nu när man är van vid det. Men jag tycker att det är sönare att jobba dag så imorgon blir det nog dag=) Sen är det torsdag dag oxå, OM det inte kommer snö.. för då jobbar vi när det kommer snö.. Sen är det fredag och då bär det av till Gbg=) På fredag morgon, jag, Anna och vit Mercan ska på äventyr!! =)


Och jag vill inte höra nått elakt om Mercan!!! Den är så jäkla bra den bilen, startar alltid, går genom besiktningen, har gått 75.000mil och rullar fortfarande.. Bara att den är 2färgad, men så ska det vara <3!

Vet inte om jag och pappa hinner att sätta in stereon i den innan fredag, men annars blir det bärbar cd spelare=) Man tager vad man haver.

Pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0