Snö snö snö!

Ledsen att jag varit dålig på att blogga, jobbade hela dagen igår med ett panik jobb vi fick.. Men vi blev klara så det är det som är huvudsaken. Men kan lova er att man frös ganska mycket om fingrar och tår, resten av kroppen va sjukt påklädd=)
Idag snöar det och blir jobb som ni kanske redan listat ut. Pappa är på SJ och plogar just nu.. För de klarar inte av allt själva där..När det kommer mycket snö..Hahah tur att pappa e så duktig å visar hur man gör.
Idag är det ingen risk att man fryser, för man kommer sitta i Wille som har sjukt bra värme!! Och bra högtalare så man kan spela lite hög musik oxå. Tack vare pappa=)


Här ser ni Wille som jag kör. Fast nu för tiden har han svarta rutor i bak och på sidorna:)


Själv sitter jag och tittar på Lipstick Jungle och det är så bra! Ska gå ut me Nalle straxt, leka i snön=D
Sen ska både jag coh pappa jobba på Spendrups.. Ploga, sanda, salta och köra bort snö högarna sen. Så det blir en lång natt. För det ska vara rent på marken och inte halt senast kl. 4 eller 5 imorgon bitti när lastbilarna börjar åka igen. 

Jag och Anna har bokat Göteborgs resan nu=) Åker i helgen som kommer, 27.2 - 1.3.09.. Vi ska ha super kul Anna, du & jag i stora Göteborg.. Heheheh! 

Måste rappa på lite här nu.. puss på er!
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Då åker vi samma helg till GBG då :-)

Du kan ju inte bara blogga varannan dag! hehe

puss på dig.

2009-02-24 @ 14:02:52
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0