Städ dag:)

Idag blev värsta städdagen, men man behöver få de rycken oxå.. Min mamma kommer på besök imorn å stannar några dagar å man vill ju ha det fint när hon kommer:) Fin besök ju! Mamma=)
Mitt i allt städande åkte Nalle på badning oxå, så nu e han fin å blänkande oxå.

precis nersatt i badkaret..
precis nersatt i badkaret å så otroligt söt! Han försöker köra med hundvalps ögonen;)


Å d skrubbas å grejjas..


Och så det fantastiska busrycket efteråt, som alltid!!


Slutresultat, dock blöt fortfarande..


Filmen som jag och Anna skulle se häromdagen blev det inget av med, vi fastnade i tv programmen och datorn, haha!! Som vanligt när det gäller oss två..Men snart så ska vi lyckas se den=)  Men ja va hos lill Anna igår och såg Bolt, han e ju så stört söt lilla Bolt!!!

Nu är det bara 3dagar kvar till Alla Hjärtans Dag OCH min födelsedag=) Vi ska till Garbo och fira, så kom dit!!!
Så med andra ord så är det bara 6dagar kvar till min tatuering=)=)=) MEN det kommer göra SVIIIN ont!! Och det har även 2söta tjejer talat om för mig att det gjorde. T.ex. Madhe som gjorde sin tatuering iförrgår och kära Jessica för några månader sen.. Men det är ingen som tvingar mig till att göra den så LITE smärta får ja stå ut med på nått sätt ;) 

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Lill Anna

=) Kul å se lilla Nalle... min nya pojkvän! =)

2009-02-11 @ 15:03:22
Postat av: Anna

Nej han är miiiiiiiiiiiiiiiiiin moahahahahahaaaaaa

2009-02-11 @ 22:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0