Torsdag 26/2

Hej Hej!!
Ber om ursäkt att jag bara bloggat varannan dag nu, men har haft skit mycket att göra på jobbet! Helt sjukt att allt kom på samma gång. I Söndags när hela 18cm snön kom, så jobbade självklart jag och pappa.. Och som ni kan se på kortet så satt långtradarna fast i snön.



De åkte i sidled när de gasade så jag och pappa hjälpte de så de till slut kom framåt och inte sidled!
Samtidigt som vi kämpade med att hinna få undan snön som hela tiden föll ner..
Den här högen är bara från där långtradarna står.



Och som ni ser så är det inte ens färdig plogat. Men måste prioritera att hjälpa alla lastbilar som fastnar. Blev en väldigt lång natt i söndags. Vi började kl.19 på söndag kväll och slutade 08.00 på måndag morgon. Men men sånt är livet när det kommer snö!

På måndag eftermidag när jag vaknade så gick jag och Nalle ut och lekte i snön.. Super kul, tyckte både han och jag=)

Precis kört ner nosen i snön och busat. Jäkla knäppisen!! =D Haha han tycker att det är så kul med snö.. och plus att han hade lång lina på sig så han fick springa som han ville..


Fina killen min!!

Nu ska jag duscha och sen börja packa och fixa lite inför imorgon, Jag och Anna åker till Göteborg!! =D

Hörs sen, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0