28juni-09

Det är verkligen sommar i Svedala nu!! Så enormt skönt att komma hem från Turkiet till värme hemma också. Inte för att jag ville åka hem men ändå. Men inte på långa vägar ens samma hetta, men iaf skönt! =)

Ja som ni alla vet så har ju jag varit i Turkiet i 2v med Lill Anna och Michaela.. Sen får vi inte glömma de 5killarna som även var med oss, som festade sig genom 2v.. hahaha! Bra jobbat killar=)
Resan var helt underbar!! En av de bästa resorna ever..
Du kunde hitta party, lugn och ro om du hellre vill ha det. Du kan titta på sevärdigheter, sola, bada.. Allt=)


Jag och Lill Anna hittade en vattenrutshbana på hotellet=) Hur kul som helst! Vi var som små barn som lekte..


Ute på den super sköna båtturen som vi tog!! En heldags tur.. Helt underbart!!


Jag simmar med min kamera för första gången;)


Vilket vatten=)


Kolla på molnen, som en vägg!


Hur som helst, vilken resa!! =D

På lördag åker jag till Kreta med Hanna och Jessika, super sköööönt =P
Har inte ens börjat packa upp resväskan än, men what the hell;) hahaha..
Ska börja tvätta i veckan nu..

Och att Michael Jackson har gått bort är helt sjukt..      R.I.P. Michael Jackson!!
Har sett så mycket om honom på tvn nu, hört hans musik överallt.. Alla hyllar honom=) Han kommer alltid att finnas kvar här iaf, han är ju kungen av pop!!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0