Fredag=) 20mars

Äntligen fredag igen! Gud så skönt det ska bli med helg.. Har gått upp tidigt varje dag denna vecka för att åka till jobbet. Tidigare än vanligt så att säga =) Men det blir väl inte så mycket sova iaf i helgen.. Men skönt med helg iaf!

Jag och pappa gjorde en super bra affär i onsdags. Vill inte säga å vilken affär, men vi köpte 21 betong säckar, men killen i kassan slog bara in 4 säckar!!! Av vilken anledning har jag ingen aning om, men vi gjorde ju en jätte bra affär! Så tack så mycket killen som slog in 4 istället för 21=)

Har inte ens börjat fundera på vad jag ska ha på mig på kryssningen och så.. Eller har väl typ bestämt skorna, men det är ju inte så otippat! =) Så just nu håller jag på och tvättar. Ska hänga den sen ut på stan och göra massa ärenden.

Längtar så tills man får köra med sommardäck=) Köra min svarta pärla.. Vill iofs att de ska ha sopat upp mycket av sanden oxå, vill inte ha all sand på bilen. Förra året, på min första runda på året fick jag ett sten skott på rutan och det växer och växer nu :( Men som tur är så är det på höger sida av rutan så än så länge gör det inget! =)

Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0