Lördag..

Nu ligger jag i min säng och kollar på The Mentalist, super skönt! Har varit skit seg hela dagen idag. Var ute igår och kom hem som vanligt när man är ute vid 3.30 ca.. Var skit trött igår och så var man ute sent så det är nog därför jag är så seg idag. Men  super skönt att inte behöva göra nått alls idag på dagen:) Bara ligga här å kolla på bra serie. Men har bara 3avsnitt kvar =( Hoppas att det finns fler. 

Jag och Lill Anna var snabbt på Rusta och Hemtex idag. Jag behövde köpa Mister Muscle kök, den är billig där. Sen var det en massa rea på Hemtex så jag köpte 5 handdukar och 4 örngott. Bra att bunkra upp sig innan man flyttar! =)

Ska koncentrera mig på att kolla på serien nu=)

Puss!

Kommentarer
Postat av: stureplansfrancis;)

vada flytta?

2009-03-14 @ 15:26:01
Postat av: Helen

hahah har tyvärr inte fått nån lägenhet än, men när jag väl flyttar så är det bra=)

2009-03-16 @ 17:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0