Sprungit

Hej allihopa! Nu har jag precis varit och sprungit runt Råstasjön me Lill Anna. Har inte varit ute och sprungit på flera år. Så jag fick nått ryck och hängde på Lill Anna. Har sprungit lite på gymmet på löpbandet, men det är inte samma sak.
Om jag ska vara ärlig så sprang jag halva och gick i rask takt halva. Kan ju inte begära för mycket av mig första gången på flera år! =)

På lördag bär det av ut på sjön.. Kryssning med Lill Anna, Emelie och Anki. Ska bli skit kul..

Jag har jobbat skit mkt nu senaste dagarna, därav inge bloggande. Kommit hem vid typ 7tiden och då bär det av till kompisar och så. Jag brukar vanligtvis komma hem vid 16 - 16.30, så kl.19 e sent för mig..
Nä nu ska jag sova, eller lägga mig i sängen iaf..

Sov gott!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0