Torsdag 12/3 -09

Jaha då var det snart helg igen då:) Super skönt. Jag är inte lika slut den här veckan som jag var förra. Helt sjukt vad slut jag var! Plus att jag och pappa har jobbat natt som dag i 2dygn när snön kom oxå, men ändå inte lika slut. Men det är ju bra så jag ska absolut inte klaga:) Känns som att jag inte gjort annat än att jobba dessa 2veckor:) Förutom helgerna då;) hehe!

Hörde ryktes väg att det ska bli 5-10 plus grader på söndag eller måndag=) Super skönt!
Vill ha vår nu! =)

Har glömt att berätta att jag köpte 2par skor bland annat i Göteborg..
Par nummer 1:


Par nummer 2:

De här svarta betalade jag bara 198kr från egen ficka. För jag hade fått presentkort 400kr, av Niklas å Malin ( bror å hans fru) i födelsedagspresent.. Så det var inte så farligt:)

Sen beställde jag ett par skor från Nelly.com häromdagen.. Var inte så dyra så det är okej=)

Hahah om man jämför skorna så ser de 2 första skit låga ut nu.. men så låga är de inte faktiskt. Det är de här som är svin höga! Hoppas bara att de är relativt sköna att gå i.

Igår bokades en kryssning. Lördag 21mars, party kryssning med Radio 107.5. Ska bli kul faktiskt. Kanske man kan inviga de här skorna. För de andra två paren har jag redan invigit, och det gick hur bra som helst. Alltid lika kul att se hur sköna skorna är efter en kväll på stan. Kollar man på höjden på dessa så ser de inte speciellt sköna ut, men skenet kan bedra! Det fick jag ju bevisat för mig förut när jag använde ett par skit höga skor från gojane.com . De gick det bra med hela kvällen. Ja ni kanske redan fattat att jag är sko älskare! =) Men kan ju inte låta bli.

Ikväll ska det ätas tacos, super gott! Längtar redan.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0