Trötter

Förstår inte hur man kan vara så trött hela tiden?! Skulle vilja gå och lägga mig nu, men det går ju inte, för då kan man inte sova ikväll sen. Fast idag är det nog för att man är slut i kroppen, har träningsvärk av allt skottande jag och Jacob gjort idag. Plus hållt i den tunga borrmaskinen som jag gjort. Men det blev mycket gjort idag på jobbet. Eller typ lika mycket som vilken annan dag, men för ögat och allt annat folk så ser man resultat nu. I vårat jobb ser inte alltid männsikor som inte jobbar med samma sak som oss, inget! De kan fråga men var är det, och vad har hänt idag? Konstigt att dagvatten rören inte syns t.ex. för de ligger under marken. VI har lagt ner de där, för det ska vara så!

Som ni vet så håller jag på och tittar på The Mentalist, men går sakta framåt för jag somnar alltid ifrån det. Som sagt, är så trött hela tiden. Men första gången jag såg serien på TV så tänkte jag direkt på Greys Anatomy, för han spelar ju en av läkarna där.



Men tycker han spelar bra, både som läkare och "polis" eller vad man ska kalla honom i The Mentalist..

Nä nu ska jag lägga mig och kolla på den, får se hur långt jag kommer idag:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0