Ute kväll i Stockholm=)

Igår var jag ute med kompisar! Och vi hade skiiit kul! Först startade kvällen lite segt när jag var hemma. Sen hörde Lill Anna av sig och jag åkte in till stan och mötte henne. Vi åkte till Ambassadeur och det var ganska lagom med folk när vi kom dit, men det sa bara poff så var det mycket folk direkt. Men blev lite besviken på att de hade förvandlat det braiga Hip Hop/ RnB rummet till Rock´n Roll.. =( Men de spelade mycket bra musik på stora dansgolvet igår, så det var roligt! Cici och Madde var där oxå, det var kul att träffa de=)
Men av någon anledning så slutade kvällen på rock golvet iaf.. Jag och lill Anna dansade och dansade och hade super kul! Träningsvärk i magen typ, pga allt skrattande! Och vi sa att vi skulle gå hem vid ca lite innan 3, MEN blev lite senare;) hahah.. Men kul hade vi=) Tack för en super kväll!!!

Har legat och segat hos Lill Anna hela dagen. Blev sent i fredags och igår, så va tvungen att ta igen sömn och vila. Blir en jobb vecka igen nu.

Men vi stack snabbt ner till Solna Centrum idag och köpte en varsin jacka=)!!! Så här ser min ut..


SOMMAR SOMMAR SOMMAR!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0