2/3-09

Har suttit och jobbat med redovisning för vårat företag hela dagen idag! Fick göra massa saker som jag inte gjort helt själv förut, tog sin lilla tid men jag klarade av det med bara ett litet fel, hade missat momsen på en faktura.. ooopps! ;) Men det blir lättare för varje gång man jobbar med det så tills nästa gång ska jag nog kunna göra den grejen lite lättare. Plus att nu ska jag få göra ena momentet i datorn alldeles själv =D utan att de behöver vara här.. Så det är stora framsteg! Är visserligen tung i huvudet nu efter allt tänkande idag, men det känns bra att jag gjort framsteg och märker de själv oxå.

Den 4april är det dax för dop för lilla Eric, i Kramfors. Blir trevligt tror jag. Jag startar min färd ensam, men plockar snabbt upp Jessica i Sundbyberg. Sen plockar vi upp Kimmos barn, Emma och Simon i Upplands Väsby. Sen åker vi mot Norrland. En liten bit iaf, för i Söderhamn hämtar vi upp mamma. Sen är vi full bil upp till Kramfors. Ska bli riktigt kul att träffa Lisa, Agnes och Lillan. Det är Carinas (min syster) 2katter (Agnes och Lillan) och hund.


Här är skönheten Agnes!! Så otroligt mjuk päls så man kan gosa med henne i evigheter. Snyggingen själv.

Sen har vi Lisa här:

Plus mamma är med på kortet=)

Till min stora besvikelse så har jag inget kort på Lillan, jätte konstigt! Så jag har bett min syster att skicka ett kort på henne. Så jag lägger upp det sen..

Nu ska jag kolla på The Mentalist. Blev ett avsnitt igår sen somnade jag:) Men så skönt att sova!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0