3Maj -09

Äntligen har man fått vara ledig..och till och med lång ledig:) På påsk var typ alla lång lediga men jag jobbade för fullt och hade jobbat helgen innan också så man var inte direkt på jobb humör..Men fick ju vara ledig från i måndags natt tills nu på tisdag så ska väl inte klaga nu=) hehe!

Valborgs helgen har varit bra! Var I Uppsala på Valborgsmässoafton, det var super kul. Två dans golv på stället som spelade hip hop och RnB musik hela kvällen =) Alldeles underbart bra.
Fredags kvällen spenderade jag med Anna, vi skulle kolla på film men skivan valde att inte fungera i hennes playstation så det blev dega framför TV´n istället, det var jätte skönt för jag va jätte trött. Men blev ändå super sent till slut. Träffade Lill Anna och var i stan, åt på donken och träffade lite kompisar, massa massa prat, så klockan hann bli 06 när vi gick och la oss, hahah..
I lördags var jag och Lill Anna på 25års fest sen utgång på Medborgarplatsen, så det blev inte tidigt i säng då heller;) hahha Ääähhh sova kan man göra när man blir gammal!!

Och idag har vi degat i soffan hela långa dagen, så himla skönt! =)

Ska gå och sova nu, God natt! / Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0