10sept -09

Hej alla glada!

Idag var jag och pappa och storhandlade åt farmor, och lite åt oss själva. Passade på att åka förbi Bromma Zoo också. Nalle behövde en ny matskål och en massa godis. Så fick han en leksak också. Han älskar pip leksaker, så det blev ju givetvis en sådan=)

hahah den är ju faktiskt ganska söt;) Men låter verkligen som en gris.



Ni skulle sett Nalles första reaktion på att den inte pep som en "vanlig" pip leksak, utan som en gris ungefär.. hahahah!

Här är Nalle stolt över sin nya leksak!


Vi köpte även sånna där pinnar som är bra för hundars tänder. Typ sånna som de gör reklam om på TVn nu. Visserligen så är det ju bra när de biter på tuggben och det älskar Nalle, men jag tänkte att det skadar ju inte med sånna ben också till min skrutt=)

Har aldrig testat det här märket förut, har bara kört med Pedigree´s pinnar. Men testa kan man alltid göra.



Nu ska jag kolla på film. Kommer inte ihåg vad den heter just nu.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0