25.09.09

LÖNING IDAG! =) Alltid lika uppskattat!

Som ni såg i mitt tidigare inlägg så har jag köpt ett par stövlar:) Såg de redan förra året, men hann aldrig köpa de innan de tog slut.. Så nu när jag såg de så klippte jag till direkt. Plus att det var kampanj på de, så det var 20% på de=) Kan ju inte bli bättre;) hahah!!

Igår hämtade vi ut min bil som varit på verkstaden för de skulle byta stötdämpare. Direkt efter att jag hämtat den så åkte jag till Sollentuna Bilprovning på återbesiktning. Så nu är min pärla besiktigad och klar=) Känns skönt.

Nu har jag bara 3bilar kvar att besiktiga, för pappa tycker inte om att besiktiga bilar, han blir så nervös;) heheh då gör jag det=)




Vit Mercan aka bettan lr skruttas..



Tahon..aka monstret..



Viton...aka jobbarbilen:)


Idag är en sådan dag som igentligen ska vara jätte bra=) Fre, löning å helg.. Men jag ska jobba ikväll=( Men det behövs göras fort så det är bara att ställa upp=)
Och jobba imorgon, men på kvällen får jag åka hem för min otroligt snälla pappa=) Det kommer en kille och ska hjälpa oss vid 17-18tiden ungefär imorgon. Han ska iofs vara med ikväll också..Då kan jag åka hem om jag vill på lördagen.. För jag berättade för pappa att ALLA mina kompisar ska till Berns på lördag kväll *blinkar* Då fixade han så jag också kunde gå=)


Måste ju göra lite reklam för Babyliss Locktång, den som de gör reklam om på Tvn.. När de drar ett drag så blir det lockigt. Det funkar faktiskt. Men ha inte smutsigt hår, då blir det bara rakt. Nytvättat hår och ju långsammare du drar, desto större lockar blir det.
  

Så här såg jag ut efter att jag använt den. Men då drog jag inte så långsamt.
 Jag är super nöjd med den! Går mycket snabbare att få volym och lockar i håret än en locktång. 


Igår när jag va ute och åkte så var det 8grader på kvällen.. Nu börjar det bli dax att ta fram vinterjackan..  
Jag har faktiskt använt min Goose väst några gånger, ganska perfekt väder för den..
 Men tyvärr vet man då att det börjar närma sig vintern också=(



Nä nu ska jag göra mig i ordning för att åka och jobba!
puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0