löning på fredag=)

Gud så skönt med löning snart.. Jag har nog inte berättat att min vita "pärla", som de flesta säger är ful å rynkar på näsan åt, är såld..Vit Mercan alltså..Skulle in för besiktning men hade lite fel som skulle kosta mer än bilen är värd,så då sålde vi den istället.. Jag har köpt en ny bil,eller den är inte ny utan -01a..men ny för mig. Det är en Peugeot 206.. Min brors gamla bil, han ska ju ha barn nu snart så det blir familjebil för de..Fick den för ett bra pris och på avbetalning,perfekt!:) Men tro inte att jag gjort mig av med min svarta pärla..Audin! Nej då den är så klart kvar..Men kör ju bara den sommartid,så peugeoten körs året runt.. IIIhhh jag väntar bara på att batteriet i Audin ska bli full laddat,sen ska det ut å köras:) äntligen...så länge jag väntat på att få köra den=) Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0