12.2.10

Wiiiiieeee det är min födelsedag på söndag.. Och alla hjärtans dag=D Extra mycket mys då!!
På söndag eftermiddag kommer pappa & Angelica, Niklas å Malin på födelsedags fika. Ska baka en choklad mousse tårta. Hoppas på att det blir så gott som jag hoppas=)

Jag har precis slutat jobbet, så skönt!
Idag på lunchen var jag och mötte upp en tjej som köpte 2 av mina 5par skor som jag har på blocket. Hon kanske ville ha 2 par till, men skulle testa de där först. Hoppas att de andra 3 paren blir sålda snart, känns bra att bli av med de. Annars ligger de bara i sko kartongerna och tar en massa plats..

Nä nu ska jag åka hem från kontoret..

Ha en jätte bra fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0