29.3.10

Idag vaknade jag som sagt av att pappa ringer och väcker mig. Då ville den "högre" revisorn träffa oss. Eller han ville titta på några papper som jag har. Så det var bara att slänga sig upp ur sängen och åka till kontoret och hämta alla de papperna han ville titta på. Snacka om ingen planering alls, ringer och typ säger kan ni komma nu?:) hahaha!
Men men allt gick bra, var ju lite nervös innan, men det var inga problems alls=)

När jag kom hem efter det satte jag mig och jobbade. Satt och konterade en massa, ska lägga in allt i veckan lr åtminstoned börja och avsluta på mån eller tisdag efter påsk.

Jag har även betalat våran resa till Egypten idag. Vi betalade ju anmälningsavgiften när vi bokade resan, men nu betalades allt som återstod. Och det känns jätte bra=)
Ville lägga in en bild på vårat hotell, men våran dator vill tydligen inte att man ska kunna högerklicka på bilden och spara den, så det gick ickeeee...

Men nu ska jag vila en stund på soffan.

Jag och baby firar 6mån tillsammans idag, så vi tänkte gå ut och äta=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0