9.5.10

Idag fyller min älskade kärlek 26år!! Massa Massa Grattis älskling!!! <3<3<3

Han jobbar idag till kl.17, sen vid kl.18 ska vi vara hos Niklas, Elliot & Malin och äta middag. Måste ju skriva Elliot nu också, för de har fått lille bebisen nu=) Mamma, syster yster och lille Eric kommer också dit och äter. Det ska bli så underbart att få krama, hålla och mysa med både Eric och Elliot<3
Mamma jobbade idag till 14.30 sen åker de neråt mot Stockholm..

Det kommer bilder på nyfödde Elliot och lille Eric senare=)

Nu ska jag kolla klart på "drömmen om Italien" det är final, förmodligen repris från veckan. Sen ska jag plocka undan lite här hemma.. Göra hemmet lite barnsäkrare:)

Jag shoppade 2 söta klänningar idag. Eller den ena är ett långt linne, men kan användas som klänning också, för den är tillräckligt lång;) Kan få se kort senare:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0