15feb- 2011

Igår var det ALLA HJÄRTANS DAG och MIN födelsedag=)
Pappa och Angelica var förbi på middag, och på dagen var jag förbi farmor med 2goda bakelser=) Mums!!

Ska fira lite mer till helgen..



Idag var jag en snabbis i Solna centrum, och såg en rolig sak!!

2kvinnor som kommer med en stor Audi A8, och de kan inte ens parkera den. Det var inga bilar alls i närheten, det var bara att köra in den på platsen. MEN hon som kör lyckas inte med det, så bilens bakända står halvägs ute där alla bilar kör.
Sen kliver de ur och kvinnan som körde hade på sig stövlar med en VÄLDIGT hög OCH smal klack, klacken var inte ens 1cm bred..Och hur suckar när hon behöver gå på tå för att inte halka.
Har hon missat att det är vinter ute!?????!!!!!!

Jag höll på att smälla av!!! Hahahaha

Nu ska jag kolla på One Tree Hill och Gossip Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0