19.12.09

Jag har jobbat jätte mycket nu senaste dagarna, därför jag inte har bloggat något.
Vi har ju som sagt jour vinter halvåret, och som ni kanske har märkt så har det varit snö kaos!!!!! Herregud vad det har snöat. Vi har 3områden att sköta. Alla 3 är borta vid Vårby och Skärholmen. Ett av de är inne på Spendrups Bryggeri, och det går ju mycket lastbilar och långtradare där, så där måste man fixa så att det inte är det minsta halt. När vi åker därifrån ska det vara bar mark. Eller om det är mer än -7 grader så kan vi inte salta, då får vi bara sanda. Då kan vi inte få fram bar mark.

Första passet vi körde var vi ute i 24h och jobbade. Sen hann vi åka hem och sova 5h, sen var det dax igen;) hahaha! Samma sak där, jag körde ett pass på 24,5h och min galna pappa körde ett pass på 36,5h. men vi har ju inget val, vi måste ju röjja när det snöar...Nu har vi båda fått sova iaf=D

Idag har jag bäddat rent, städat och diskat här hemma. Om några timmar ska jag och Isabel åka och shoppa lite julklappar, sen ikväll ska vi hem till Liza och Putte. Liza fyller år den 21dec, så hon ska firas ikväll=D

Igår var jag och fixade mina naglar, de blev jätte fina=)



Nu ska jag sätta lite fart..

Ha det så bra i snöstormen.
PS. Det ska komma mer snö nu, snöa tills imorgon på dagen, bara så ni vet;) DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0