10.11.09

Tiden bara rusar iväg när man har kul, som man brukar säga;)
Även fast jag inte jobbat på några dagar nu, så har dagarna varit full späckade iaf..
Är dåligt med jobb nu tyvärr:( Så alla som vet någon som kanske behöver hjälp med nått, hör av er=) www.iae.se, 0705281605!!!

Jag är lite nyfiken på om min kusin läser min blogg, eller var du bara inne och kollade förut?:)

Imorgon kväll blir det middag hos Niklas och Malin för oss..alltid lika trevligt att bli bjuden på mat:) Undra vad det bjuds på..

Helgen spenderade vi som sagt på Värmdö, det va skojjigt! Men gissa om man sov när vi skulle sova på kvällen sen hemma?!=) I sin egna sköna, fram för allt stora säng..
Vi fick ett eget rum, med en vånings säng..Men vi ville sova tillsammans, så vi trängdes 2nätter i 90säng...haha!
Men det är väl mysigt att vara NÄRA!<3

Har hänt eller kommer hända lite saker i mitt liv som är betydelse fulla, men jag vill inte gå in på det nu..Ni får veta senare;)

Och jag har fortfarande inte hittat de svarta platta stövlarna som jag vill ha...=( Inga favoriter än..De dyker väl upp när jag minst anar det.


I söndags var det ju fars dag..Jag och baby var och köpte blommor och åkte och hälsade på pappa som var hos Angelica. Vi fikade, sen körde jag och Angelica dans matte spelet på hennes Wii..Det är super kul att dansa:) Men jobbigt är det också..
Kommer ihåg när jag och Anna spelade det hemma i hennes föräldrars hus, i timmar kunde vi stå och dansa:) Fast vi körde på Playstation, men det är ju typ samma sak.
Saknar dig din lilla piraya;) Men vi ses ju snart=)

Nu ska jag titta på när baby spelar Tekken 6, och kanske spela själv..OM jag orkar, för jag är jätte trött..

Sov gott, gott folk;) ahaha så kul man kan ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0