19.11.09

Hej hallå!

Jobbade halv dag idag, för vi blev klara med jobbet vid 11.30..super skönt! Så det är som fredag idag för mig. Och även för min kära pojkvän för den delen. Han slutade vid 1 idag och är ledig imorgon. Vi åker ju till Carina, Kimmo och Eric imorgon=) Flyget går 14.30 typ och det tar 50min upp..Jätte skönt! Vi blir hämtade i Sundsvall också..
Ska bli jätte kul att träffa alla..Och se hur stor lilla Eric har blivit.

Hemligheten jag skrev om förut, har börjat berätta det för familjen och vänner, så kan skriva det här också nu..

Jag och Christopher ska bli sambos=) Har flyttat hit lite saker, tar med mig saker varje gång jag åker hem till pappa. Så slipper man ta en jätte lass sen. Vi var på Ikea för ett tag sen och köpte en garderob och 4hyllor och lite små krafs..Super kul!=)
Garderoben ställde vi i sovrummet och det blev jätte fint. Sen satte vi 2hyllor i hallen och 2 i sovrummet. Så det är jätte kul att fixa å greja med sakerna. Har mycket skor och kläder men det ska gå bra:)

Har varit lite lata nu och inte fixat på några dagar, men det kommer snart. Fan vad jag och baby höll på med garderoben alltså..hahah!! Men nu är den uppe.. Med 3spegel dörrar.. Jag som alltid velat ha en garderob med spegel dörrar, och så fick jag det nu=)

Nu ska jag göra nått:) Baby spelar tv spel..


Kommentarer
Postat av: Fredrik på rätt sida;-)

Fan va det går framåt däruppe. Skitkul enligt mig!

Hoppas du/ni haft en kanoners helg precis som mig =D Ha det fint!

2009-11-23 @ 01:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0