28.11.09

Jag har tänt en massa ljus i lägenheten nu, det är så mysigt:) Sitter och väntar på att min baby ska komma hem från jobbet nu. Vi ska åka till Niklas och Malin på middag. En fågel har viskat i mitt öra att det är tacos=) Kan aldrig tröttna på det.

Idag var jag och Disa på Ikea.. Hon skulle köpa hyllor till sin och Filips lägenhet. Som jag ska sätta upp. Dessa 10borr hål i varje hylla. Jag har satt upp några sånna hyllor nu, så det går på löpande band:)
När vi ändå var där så passade jag på att köpa bestick låda och sån där plast som man lägger i botten på kökslådorna. Som ni vet så målar jag kökslådorna inuti, ska måla sista gången imorgon. Ska bli skönt att få lägga ner alla bestick och grejer ner i lådorna:)

Ikväll ska vi över till Medde på fest. Ska bli kul att träffa alla..

Nu ska jag göra mig i ordning..

Ha en trevlig lördags kväll=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0