3.11.09

Denna helg var vi på halloween fest i lördags:) Det var kul att klä ut sig. Och träffa en massa kompisar man inte träffar varje dag. Plus att älsklingen fick träffa några av mina kompisar:)
Lite bilder från i lördags..

   
   

Fler bilder kommer sen..

Jag börjar bli ganska trött på att inte bli riktigt frisk. Går jag till läkaren så säger han bara att är det virus så får man inte ge antibiotika, utan bara vid bakterier. Suck!

Sitter och letar efter flyg biljetter till Kramfors eller Sundsvall..Jag och Christopher ska dit nästa helg..Åå det ska bli så kul att träffa Eric...Han kommer att ha vuxit jätte mycket! Han fyller 1år den 11nov den lilla sötisen:) Och min svarta skönhet Nalle fyller 4år den 7nov:) Så det ska köpas hund och barn leksaker=)

Den här veckan är jag ledig, förutom på torsdag..Då blir det redovisnings jobb, våran revisor kommer och hjälper mig med det sista. Jag kan inte det sista själv..än=)

Men även fast man är ledig så är det mycket att göra.
Imorgon onsdag ska jag förmodligen träffa Michaela på förmiddagen. Sen när Christopher slutar ska vi till Ikea och på kvällen är det familje middag hos hans mor:)
På torsdag ska vi äta middag med 2kompisar..Det ska bli jätte trevligt.
Fredag åker vi till Värmdö, till Christophers kompis landställe. Ska firas födelsedag:)

Sen får vi se om det blir middag hos Niklas och Malin på söndag kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0