090909

Hihi roligt datum!!

Idag har jag inte gjort nånting alls..Så jäkla skönt. Jag tycker att min stor städning igår räckte. Jag ska vika mina ny tvättade sängkläder bara. Sen hoppas jag på att jag och Isabel kommer iväg till Kista en liten sväng.

Jag ska köpa en ny bodylotion, eller två:) För jag älskar den från Bodyshop, Papaya lukten..
Den torkar in i huden så snabbt också och det är skönt när man t.ex. har tränat och ska klä på sig direkt.

 

Plus att jag har tänkt att köpa Moringa Milk Body Lotion också.
Madde hade med sig den till Alanya, och den luktade också väldigt gott och fräscht.





De kostar tyvärr 165kr/st men de är så bra så det är de värda! Så jag rekommenderar starkt de här. Eller någon annan lukt, men Bodyshops lotions är bra=)


Idag ska jag hem till Hanna. Vi ska kolla på Idol och äta tacos=) Mums! Jag tjatade om att jag ville ha tacos när jag var sjuk, men jag kunde inte svälja då, så det gick inge bra alls. Men nu får jag äntligen det!
Jag och Hanna är Idol buddies;) hahahah vi har kollat på Idol så många år tillsammans och vi sitter med våra "skäms kuddar" eller "skäms hand".. hahaha det är så kul!

Pussar!!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Här ska det skämas utav bara tusan! hahah Tur att jag har dig att skämmas med.



Puss gums!

2009-09-09 @ 14:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0