23.04.10

Löning idag!! =) Härligt!!
Jag jobbade dag idag, var och sopade på ett ställe i Kista. Sen allt det vanliga, skölja av maskinen och fylla på vatten i den. Sen var jag och hämtade ut ett par nya jobbar byxor åt en kille som jobbar med oss. Nu har han jobbat med oss tillräckligt länge för att få ett par;) Heheh!!

Nu ska jag hoppa in i duschen, för ikväll bär det av mot Globen för att se "The last Bounce"
Ska bli hur kul som helst! Liza,Putte,Hanna och flera kompisar ska också dit, men vi ska bara sällskapa dit med Liza och Putte. Bor ju nästan grannar =P..

Ha en super bra lönings fredag gott folk! <3


Förresten, jag har tagit ut min kära underbara PÄRLA=)=)=)!!!!! Så Helen är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0