<3<3<3

En massa kärlek till er alla som förgyllde min dag i lördags=) Super duper tack till den underbara dagen!! 
Å tack för alla fina presenter ja fick:) Tack Tack Tack!! 

Jag har ju letat efter en kärring väska som ja kallar de;) hur länge som helst, men inte hittat nån som e bra. För jag har tyckt att det har varit fel färg, fel storlek, för mycket krummelurer på.. Då lyckas Anna hitta en till mig i födelsedags present=) Hur perfekt som helst!


Och så fick jag en jätte fin klänning av Lill Anna och Michaela, men tyvärr så hade ja köpt precis en sån några dagar innan min födelsedag.. Men tanken va jätte fin, för det stod Helen på klänningen=D!!!!


Men presenten som ändå tar alla, varje år, är den från farmor<3<3<3!!!
En underbart god tårta, massa bakelser och den vita kuvertet!
Men hur många miljoner som ligger i kuvertet är en hemlighet, men jag får ett sånt här kuvert av farmor varje födelsedag och jag blir lika glad varje år!!! Tack världens bästa farmor!!! <3<3<3




Kvällen på Garbo va jätte rolig..Massa sprit, massa människor och vi såklart=) De bästa utav de bästa! ;)
Tog tyvärr inte så mycket kort på Garbo, hade inte tid för de spelade en massa bra musik så vi dansade eller hängde vid baren;) Heheh!!! Hade ju som sagt nya lila skorna på mig som jag fick av pappa i födelsedags present, och det gick bra hela kvällen. Det hade jag inte trott faktiskt, så det va en positiv överraskning! Fick tom en kommentar om hur fina skorna var i toalett kön=D

Gårdagen tillbringade jag först hemma i soffan tillsammans med mamma på ena sidan om mig och Nalle på andra sidan. Hur mysigt som helst. Vi kollade på reprisen av Let´s Dance. Sen åkte mamma hemåt mot Söderhamn. För hon ville åka medans det var ljust och förhoppningsvis inte så halt då, med tanke på att hon bara har en hand att köra med just nu. Men resan hem gick bra:)
Jag åkte med mamma till Sumpan där jag hade ställt min bil kvällen innan,  åkte och köpte McDonald´s och sen tillbaka till Anna. Så jag bytte bara soffa=) Sen låg vi där tills jag åkte hem igår kväll vid 22tiden ungefär.. Hur skönt som helst! Vi åt mat en gång till också;) Så klart.. hahahaha!

Puss på er så länge nu!

Nu är det bara en dag kvar tills jag ska göra min tatuering, wiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee!!!! Är visserligen nervös men det hör till:) Hahah!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bröööööööööööööööl nu ska vi äta sushi =)

2009-02-16 @ 18:39:56
Postat av: SOFFY

Haft en bra dag? ;D

2009-02-16 @ 18:52:56
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0