Mamma!!

Min mamma kom till Sthlm idag, SUPER KUL!! Hon stannar bara till söndag men jätte kul att hon är här. Hon opererade sin ena handled igår, så hon e lite öm.. D gör ont i mig att se hennes handled invirad i bandage, men allt gick ju bra så d e bra! Så jag tar hand om mamma så mycket jag bara kan nu.. Lagar mat, stänger hennes jacka osv=) Men det tycker jag bara är kul, att jag får ta hand om mamma för en gångs skull..
Mamma ligger å sover på soffan nu, lite slut efter operation igår å allt..

Lill Anna va så söt idag på gymmet "muskler, muskler, muskler!!!" och så är hon alldeles ihop tryckt å ser söt ut!! =D Hahahah!!!

Å Anna då, ditt mess idag, hahahah!! Vill inte skriva d här men d du avslutade me : "woho" =) Du e ju alldeles för goo min sköna!!

Sov gott, ska upp relativt tidigt imorgon och fixa massa saker.. puss puss

2dagar kvar=)

Kommentarer
Postat av: Lill Anna

Det är ju muskler som gäller nu..=P

2009-02-13 @ 17:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0