Välkommen till min nya blogg!

Hej hej!!

Nu har lilla jag skaffat mig en blogg, vet dock inte hur man gör med allt än, men det löser sig. Man lär sig nått nytt varje dag=)
Har precis gjort en smoothie, blev så jäkla sugen.. Ååå gott blev det oxå!! Tropisk juice, ananas, mango & papaya.. Dock så fuskade jag lite och köpte de djupfrysta och färdig hackade redan, men blev gott iaf=)
Va tvungen att springa iväg och gosa me Nalle oxå, för han hade världens busryck i pappas säng.. Blir sååååå knäpp på den hunden=) UNDERBAR!!!

Ska iväg och kolla på film hos Anna nu.. The Curious of Benjamin Button, hoppas att den är bra nu oxå..

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Anna

elluello

2009-02-09 @ 14:55:09
Postat av: Anna

Blev jöö ingen fiiiiilm =(

2009-02-09 @ 23:12:02
Postat av: Lill Anna

Heeeeeleeeen! Du måste ju skriva mer...=P

2009-02-11 @ 14:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0