1timme kvar =)

Nu är det bara 1timme kvar tills man får köra med sommar däck=) Jippppie!!!! Längtat efter min pärla länge nu.. Var och köpte en ny dörr list, som valde att släppa i höstas.. 355kr för en dörr list till bilen,sjukt!! Men nu är den in handlad och ska sättas dit efter helgen tror jag. När pappa har tid att hjälpa mig, kan inte själv.

Jag åker ju till Kramfors på fre förmiddag med Jessica, Kimmos barn och mamma från Söderhamn. Nu är dop helgen här. Kändes som att det var nyss lille Eric va nyfödd och nu är det dop=)
Ska bli kul att träffa alla igen=)

Jag och Hanna var och körde ett bra pass på gymmet i söndags. Jag har svårt att ta på mig jacka, sätta upp håret m.m. pga den hårda träningen=) Och jag fick höra att även Hanna hade träningsvärk idag oxå så :p Hahahaha!!
Men träningsvärk är bra värk! Ska försöka komma iväg imorgon att träna.
Efter att jag och Anna varit i stan. Lagom pigg då men spela roll:)

Kollade på Den rätte för Rosing hos Hanna idag, så kul att det blev Linda och Hugo,de passade ihop. Förutom åldern! MEN det höll ju inte kunde man läsa på nätet direkt efter programmet va slut, hahaha, håller något som har gått på TV?

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Neeee det gör det faan inte! Så nu tycker jag att du ska rycka tag i Hugo!! =)



träningsvbärk är det och mer kommer, eller hur ;)



Kul att du skriver blogg gumman, men tycker du ska skriva lite mer =)



Puss och kram

2009-04-01 @ 22:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0