Hemma igen

Nu är jag hemma efter en underbar helg i Göteborg! Problemet är att helgen går så sjukt fort bara=( Fast jag och Anna har hunnit med massa saker iaf.. Vi har gått på stan hela fredagen, efter att vi kom ner.. Sen skulle vi ut på fredagen, men skulle ta en powernap på ca. 20min, men vi sover och sover tills klockan var ca.24 då kände vi att skit samma, vi sover.. å gud så skönt det var! Båda va helt slut.. Det värsta är att jag coh Anna åt en mysig middag på hotellet, vi åt en varsin Ceasar sallad, för 150kr/styck!!!!! Kan ni fatta det?? Helt sjukt vilket pris! Vi trodde väl inte att det skulle vara så svin dyrt att äta på hotellet, men tydligen. Men men.. hahaah!!
Sen på lördagen var det ut på stan igen, hela dagen=) Men på lördags kvällen blev det utgång till ett ställe som heter Push, ägs av Sture Companiet.. Haha inte lätt för Göteborg att vara näst bäst hela tiden;)
Men helgen har varit jätte rolig.. Bettan drog 38liter diesel på ner vägen.. Och det är typ 50-54mil till Göteborg, så ni kanske kan fatta vilken underbart bra bil jag har=)
Anna tack för en super helg, när åker vi igen? puss på dig!

Så här känner jag mig just nu:


så...
Hahahah!!!


Håller på och bränner The Mentalist nu så jag ska lägga mig i sängen och kolla på det.. Sen får vi se hur många avsnitt jag hinner kolla på innan jag somnar;)
Ska upp och jobba med pappers avdelningen för företaget imorgon. Så imorgon är även jag en kontors råtta;)
Men just nu känns det som att jag skulle kunna sova i flera dagar.

Sov gott!! Puss..


Kommentarer
Postat av: Michaela

Va fint det har blivit här då :)

2009-03-01 @ 19:51:18
Postat av: Helen

Kände att jag ville förändra utseendet, för jag var så trött på den gamla.. Nu ska jag inte ta åt mig äran, det var en kompis som hjälpte mig=)

2009-03-02 @ 17:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0