13.09.09

Nu ligger/sitter jag i min säng och har beslutsångest. Har myror i baken, men samtidigt skönt att ligga kvar här:)

Skulle jobbat i fredags eftermiddag/kväll, men slapp för pappa och killen som är med klarade sig själva. Så jobbade hela lördagen. Skulle jobbat idag(söndag) också, men vi tog det jobbet i lördgas också, så vi var lediga idag:) Så min lördags kväll tillbringade jag i Annas soffa. Vi tittade på film ovh åt godis och popcorn med dipp:)

För några dagar sen fick jag ett sånt där så kallat "städryck" och rensade mina garderober på kläder. Det blev en propp full Ikea pappers påse, och jag tycker att det är bra gjort! Så nu finns det lite mer plats i garderoben.. Fast det gör det ju inte, men ändå. Nu hänger kläderna rakt ner, utan att hänga på varandra, hahahaha!!!
Ska ge den påsen till min syster Carina. Hon vill ha allt som jag sorterar ut. Hon har ett plast barn som är 13år och hon tycker det är skit kul att få kläderna. Så kul att kunna göra någon glad:)

Över till något mindre kul nyhet.. Häromdagen, tror det var i fredags, så åt jag godis och en bit av min tand lossnade:( Så ska till tandläkaren på onsdags först!!!!!!! Så duktiga är de på folktandvården i Spånga.

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0