14.09.09

Nu har jag kollat på alla Prison Break avsnitt, tror det är alla iaf.. Och slutet är fan inte bra!! Det va skit sorgligt!  =( Fy Fy Fy!!!!!! Men jag tycker fortfarande att det är en bra serie, sen får alla andra tycka vad de vill..

Idag ska jag lämna in min pärla på verkstad. De ska kolla framvagns inställningen på den. För mina fram däck har slitits på insidan så jag fick en 2a på det på besiktningen. Och de däcken köpte jag nya för 2år sen. Så jag hoppas att de hittar nått fel inställning så jag slipper köpa nya däck och få 2a på besiktningen vart annat år.

Kommer med uppdatering sen när vi fått svar från verkstaden imorgon hoppas jag!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0