18.09.09

Jag vet att jag varit lite dålig på att blogga nu:( Men till mitt försvar så har jag haft mycket att göra senaste dagarna..

I måndags så lämnade jag in Audin på verkstad för att de skulle titta på om min framvagn hade fel inställning, eftersom bilens framdäck slits jätte mycket på insidan. Så de ställde in den rätt nu. (hoppas ja) hahah:)

I onsdags var jag hos tandläkaren och lagade ett hål. Kostade 790kr!!!!!! Rena rama jävla rånet! Jag åt godis förra veckan och knak sa det bara. Sen kändes det som att jag hade grus i munnen. Det är en sån där kostnad man inte vill ha, men man måste tyvärr. Så det är bara att gapa och se snäll ut.
Var även hos frisören. min kära Jessica är ju min frisör. Vi gjorde inget annorlunda än förra gången. Svart underhår, svarta och ljusa slingor.. Under håret hade blivit brunt av allt solande och badande i sommar=) Och så hade jag blivit jätte ljus hårig uppe på huvudet. Men det var ganska fint ändå.

    


Igår (torsdag) var jag bjuden på middag hos Niklas å Malin (bror & fru). Eller rättare sagt, jag hade bjudit in mig själv;) Jag skulle hämta min cykel nyckel hos de och sa att den kan jag ta när ni bjuder på middag=) Och Olof var med också (Niklas bror åt andrahållet;) Så vi fick tacos=) Det var super gott!! Sen kollade vi på idol, lika kul varje gång. Fick även veta att Niklas farbrors fru var med på idol i tisdags.. hahah ni måste gå in och kolla!!! =)

http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1206207&renderingdepartment=2.34558

Idag (fredag) var jag och lämna in bilen så att de kunde byta mina 2framdäck som var jätte slitna och fick 2a på besiktningen. Så nu har ja nya däck oxå=)

 


Idag ska jag och Madde på middag hos Maddes bror kl.18=) Mums!! Sen blir det Idol för hela slanten. Sen får vi se vad som händer efter det.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0