21.09.09

Idag är det en sån där dag som inte är så bra.. Men men ska väl försöka ändra på det!

Har nyss fått ett städ ryck i våran klädkammare, var så mycket saker där inne så man kunde inte komma in där! Det var mest mina flytt saker, kartonger och påsar. Så nu åker det ut till våran tomt, i en av bodarna. Där står det inte i vägen iaf=)

Sen ringde jag min läkare idag och var arg! ;) Är fortfarande förkyld och jag orkar inte mera!! Ge mig antibiotika för guds skull! Plus att jag har vatten i öronen, och det sa han skulle försvinna av sig själv.. Har gått med det i 3veckor nu snart, det är om något väldigt irriterande!!! Det känns som man har lock för öronen HELA tiden.
Så jag fick tid imorgon igen..


Kommentarer
Postat av: Från framsidan

Stackars dig ^^ =D

2009-09-21 @ 18:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0