3sept -09

Som ni kanske vet så har jag varit förkyld sen typ 22Juli.. Sen åkte vi till Turkiet och jag trodde att jag skulle typ svettas bort förkylningen.. Men icke sa Nicke!

Den var kvar under hela resan, men det gick bra iaf=)

Sen när vi kom hem däremot, så small det.. Jag blev dunder sjuk=( Har legat i sängen deckad sen i Tisdags natt..Hade 40graders feber i 2dygn.. Nu har den gått ner lite iaf.. Och det känns verkligen, även om jag känner att jag har feber så är det ingenting jämfört med 40grader!

Va hos läkaren i tisdags morse. Han konstaterade att det INTE var svin influensan jag hade, så det var skönt och höra. Jag har något slags virus sa han. Jag var jätte svullen i halsen så jag fick host medicin.
Den har väl hjälpt, för jag hostar inte hela tiden som jag gjorde förut. Bara ibland.

Men det känns däremot som att jag har en fotboll i halsen, gör så jäkla ont att svälja.. Så jag hoppas så innerligt att detta går över snabbt, för jag orkar inte mer!!


Över till en rolig sak nu=)
I Tisdags beställde jag ett par D.Brand jeans från bubbleroom.se. Och gissa vad?! De satt perfekt, vilken jäkla tur man har med storlekarna. Så slipper jag skicka tillbaka och byta storlek.



Visst är de fina??=)

Nu ska jag vila lite till.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0