8sept -09

Idag hade jag bokat grovtvätt stugan klockan 10-14.. Ska tvätta mattor och överkast. Så jag tänkte att när jag ändå håller på och tvättar mattorna kan jag lika gärna dammsuga och skura golven när det inte ligger några mattor i vägen. Så idag är det stor städ dag för mig.
Jag har bäddat rent i sängen och dammat också=) Jag HATAR att damma!!!!

Just nu sitter jag och väntar på att 2maskiner i tvätt stugan ska bli klara så jag kan ladda den sista och komma tillbaka och börja dammsuga.

Kl.17 har jag nageltid, och jag hoppas på att min "plocka ögonbryns tjej" kommer vara där idag!! För hon är gravid och mår inte så bra, så hon har inte varit där de 2 senaste gångerna=( Så sist var det en annan tjej som noppade mina ögonbryn, men jag var inte alls nöjd med henne! Jag vill ha min vanliga tjej...

Nu måste jag gå till tvätt stugan.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0