5 Augusti -10

Igår köpte jag mina första Converse skor:) Vita höga blev det. Och jag invigde de idag..och jag är hel nöjd! Så det blir fler färger kan jag lova:) Vissa av skorna beroende på färg, får jag billigt också pga att jag kan ha barn storlekarna=D Men de har inte alla färger i barn storlekarna, men det är okej.



Jag var på Kreta 1v med Isabel och Elin L, plus att Hanna och Jessi var där samtidigt. Det var en super skön vecka. Vi solade, badade, åt god mat, umgicks och shoppade lite:)
Här får ni lite bilder, orkar inte lägga upp så många. Finns fler på facebook.


Älskar sånna här bilder;)


Poolen som vi badade i, som låg typ på stranden..


Jag vid pool kanten=)


Härligt!


Stranden


Jetski tajm<3


<3<3<3


Alla tjejerna!





Jag och Chris kollade på en film som heter Vägen igår..
Och jag tyckte den var så där.

Ikväll blir det 2 filmer=)


och...



Har lånat de av en kompis så vi måste lämna tillbaka de, så vi kör båda idag:) Hoppas de är bra!

Nu ska jag kolla klart på Top Model..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0