19 Mars -10

Idag är det sköna sköna fredag!! Jag är ledig idag, så fort baby slutar jobba ska vi dra till gymmet och köra ett pass. Ska bli så skönt..

Ska äta lite pasta med tonfisk nu till lunch.. Sen lägga ner mina träningskläder i en ny inköpt låda eller vad man ska kalla den:)
Denna...



Sen efter gymmet ska vi åka till Elgiganten och förhoppningsvis köpa en ny mobil till baby=)
Men finns bara ute i Kungens Kurva, Länna och Kungsgatan, så vi får åka till något av de ställerna..

Efteråt blir det nog hem och äta middag, köttbullar och pasta, gott och enkelt:)
Kanske blir någon film och mys sen=)

På måndag ska jag jobba på förmiddagen på kontoret sen kl.16 ska jag tatuera mig igen=D Jiiipppie!!!
Vad det blir får ni se på måndag=P


Jag har ju glömt bort att berätta att vi har bokat resa till Egypten i Maj.. En vecka bara, men det ska bli så skönt! Hoppas på en längre resa i sommar=D

Det blir jag, Christopher, Martin & Nicole..
23-30Maj..
Jag längtar så mycket!!!

Dock ingen bild från Egypten men ser enormt underbart ut där!



Nu ska jag sätta igång med träningskläderna..


Ha en fortsatt trevlig fredag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0