1.12.09

1dec idag..och min kära syster fyller år idag=) Jätte mycket grattis till henne!

Det roliga är att det är 1dec och det kommer frost direkt och blir kallt..Suck!
Men men snart går vi mot ljusare tider..hahah måste ju vara positiv;)


Det va svin kallt idag på jobbet, faaaan för att jobba utomhus på vintern!

Jag köpte ett par stövletter i förrgår:) Jag har spanat på de ett tag, men tyckte att priset var för mycket för ett par stövletter man inte kan ha året runt. Det är lurv i skorna=) De kostade 899kr förut, men sen såg jag att de va på kampanj pris, och kostade 399kr..Jätte bra ju=) Ska lägga in bild på de snart..

Målade färdigt kökslådorna i söndags, fick hjälp av Martin. tack=) Så igår satte vi in de där de ska vara, och har lagt i bestick lådan. Det känns jätte bra att få det gjort. Nu ska det bara klippas ut plast som ska ligga i botten på lådorna, sen ska det lastas in saker;)


Lådorna målade en gång..
 


Titta vilka fina blommor jag fick av min älskling på våran månders dag=)
Liljor och rosor,mina favoriter! Den lilla ensamma rosen som hänger där, fick han av mig;)


Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0