13.12.09

Lucia idag!! Men det är inget jag märker av. Men lika glad är jag för det ändå:) För jag har världens bästa pojkvän!!

Idag ska jag och Anna åka till Kista när hon slutar och kolla julklappar. Behöver köpa de sista. Ska bli riktigt kul att träffa henne, var ett tag sen nu=( Vi är ganska duktiga på att jobba om varandra nu.. Men idag så, om det inte PANIK snöar senare och jag måste jobba=P
Nä men det ska väl jag slippa nu va? De sa på nyheterna att det skulle snöa sön-mån, men det har ju smällt bort själv. Men såg däremot på nyheterna i fredags att på tisdag skulle det snöa..Så vi får väl se vad det kommer för något då.

Har nyss diskat undan från igår. Jag och baby åt kina mat, det var hundra år sen.
Nu ska jag fortsätta lägga in kläder i garderoben.


Ha en bra söndag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0