Mumma!

Idag har mamma och jag bakat muffins.. Mumma!!






Tills imorgon till mitt födelsedags fika=) Mamma hjälpte till så gott hon kunde me en hand:) Hon va en jäkel på att läsa recept.. Så snabb gick det för oss. Vi gjorde ju 2olika muffins som ni kanske ser på korten. Å jag kan lova att de blev goda, båda sorterna!!

Ska till Niklas Å Malin och äta middag idag.. Undrar vad det blir för middag. Kanske tom blir lite LIPS sjungande.. hahahah!!! 

Jaha imorgon blir det födelsedags fika hemma hos mig me familjen. Äta massa gott! Farmor har bakat min favorit tårta, plus sockerkaka, och jag & mamma har bakat muffins=) Massa massa gott till imorgon!! Tar med lite till Anna (om det finns kvar;) Heheh!
Sen bär det av hem till Anna för att kolla på medodofestivalen OCH göra sig i ordning samtidigt för sen ska vi till Garbo!!! =D
Blir en super rolig dag=) Jipppiiie!!!
 

Måste dra, puss på er! 

1dag kvar=) 

Kommentarer
Postat av: Anna

tro fan att det ska finnas muffisar kvar tills imorn =) bäst för dig <3

2009-02-13 @ 20:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0