23mars -09

Då var kryssningen avklarad! Men det var en rolig kryssning. De spelade massa bra musik hela kvällen/natten. Man kunde ju inte gå och sova. Jag och Lill Anna var ute och röjjde till 7 på morgonen. Säger ju det, jag kan inte sova om det spelas så bra musik. 
EMD och Velvet var där och uppträdde. Visserligen så gick vi när Velvet uppträdde men iaf;)
Lill Annas "halv syrra"  Annika är med i gruppen SunBlock som dansade innan EMD uppträdde. Så självklart stod vi längst fram för att kunna ta kort på Annika. Och då stod vi kvar när EMD uppträdde. LITE svårt att röra sig när alla 14åriga tjejer är så enormt hysteriska så man inte kan röra sig! Men de var bra, så det var bara kul!
Sen var vi ju tvungna att vara lite fjortisar själva. För EMD klev av i Finland och flög tillbaka till Sverige, och då tog vi kort me de innan de gick av. De korten finns på Lill Annas kamera så de får ni se när hon skickat de till mig.
Men ni kan få se lite kort av de på scenen nu.






Så.. Har en massa fler men de här får ni nöjja er med;) hahaha!!

Och igår när jag och Lill Anna satt i trappan på våning 5 och väntade på att tiden skulle gå, så vi fick gå av båten.. så kommer Katrine från Idol eftersnack fram och ger oss varsin goodiebag=) Alltid lika uppskattat att få present! I den var det en bok, månadslinser, en kräm, ett nagellack från Make Up Store(skit fin färg) , en vitamin dryck av nått slag, brun utan sol flaska och en Axe spray. Tack så mycket !! =)

Men jag hade redan målat på en somrig nagellacks färg, för jag längtar så till sommar å värme!!!

Den ser nog mer röd ut på bild än vad den igentligen är. Den är väldigt knall rosa! Jag tycker den är super cool:)
Naglarna syns ju iaf, och det gör mig ingenting.

Jag köpte en ny parfym på båten. Både till mig själv och pappa. Pappa ville ha Calvin Klein så den fick han.
Till mig själv köpte jag Valentino..

Super god=)

Nu ska jag kila iväg och byta om sen ska jag och Disa åka och leta efter dop present till lille Eric.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0