Torsdag 26mars -09

Idag har jag åter igen jobbat med redovisningen. Men nu är det klart för Februari månad, super skönt!! Har faktiskt börjat på Mars månad oxå:) Men slut pratat om det nu!

Det var ju våffeldagen igår, men vi ska äta våfflor idag=) Sitter just nu och väntar på att de ska bli klara, mums det är såå gott!! Sen blir det semlor till efterrätt, massa massa mums till middag idag!

Sen efter middagen ska jag hem till Hanna och kolla på film och bara ta det lugnt! Sen när Anna slutar ska ja träffa henne=)

Men jag behöver ta det lugnt nu för jag är handikappad just nu! Var ju ute och gick lång promenad med Jessica häromdagen. Bara det att det satt en lapp i skorna, precis där man har hälarna, så självklart har jag fått en super stor vattenblåsa på höger häl, och en mindre på vänster. men kan knappt gå på höger foten.. Och jag är inte en sån person som klarar av att klämma eller trycka sönder saker på mig, så jag hade bestämt träff med en viss tjej ikväll som kan det, men sen imorse så gav jag mig fan på att jag skulle klara det! Och det gjorde jag=) Stolt över mig själv.. hahaha.. Så nu är det lite bättre, men kan inte gå på den än =( Jävla skit saker som finns på kroppen. Visserligen läste jag på nätet att de är bra. För när kroppen känner att de håller på att nötas hål så bildar kroppen en vattenblåsa istället. Så på så sätt är det väl bra, men det gör ju så fruktansvärt ont!!!!

Nu ska jag bränna en film eller två att ta med till Hanna..

Hare så bra så länge!
puss

PS!! Nu är det nära tills jag får ta ut min pärla på vägarna igen!!! =D DS!

Har dock inte ögonlocken kvar, det blev angel eyes istället på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0